Підсумки районного конкурсу ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив»

Джерело зображення
З метою виявлення та підтримки творчо обдарованих дітей дошкільного віку та учнівської молоді, розвитку комунікативного та риторичного потенціалу особистості, 29-31 лютого 2019 року на базі методичного кабінету було проведено заочний районний етап Конкурсу ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив» для учнів шкіл громади. Журі оцінило матеріали 7 школярів із 4 закладів загальної середньої освіти (Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, ОНВЗ Чернігівська ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. А.М. Темника, Довгинський НВК, Новополтавська ЗОШ), та 6 вихованців із 6 закладів дошкільної освіти громади (КДНЗ «Посмішка», КДНЗ «Сонечко», Новополтавський я/с, Владівський я/с, Широкоярський НВК, Верхньотокмацький я/с).

За підсумковим рішенням журі вітаємо наших переможців: Венгерцеву Анну, вихованку Чернігівського я/с "Посмішка" (керівник Гула В.В.) та Давиденко Єлизавету, ученицю 4 класу Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ст. (керівник Величко Л.О.).

Дівчата запрошені на обласний етап Конкурсу, тож побажаємо їм натхнення, впевненості та перемог.

Наказ відділу освіти, молоді та спорту від 01.02.2019 № 37 "Про підсумки районного етапу конкурсу ораторського мистецтва"


Коментарі