Районний семінар-практикум: "Сучасні діти. Які вони?"

21 лютого у КДНЗ я/с «Посмішка» Чернігівської селищної ради відбувся районний семінар-практикум «Сучасні діти. Які вони?». 
У заході взяли участь 15 вихователів закладів дошкільної освіти громади. Керівник семінару–практикуму практичний психолог Семеніхіна Тетяна Петрівна ознайомила педагогів з теорією поколінь, поняттям «педагогіка розуміння». Під час заходу розглянуто питання характерних рис сучасних дошкільників. Учасники визначили особливості поведінки сучасного вихователя під час взаємодії з дітьми; встановили зв’язок та творчу співпрацю між закладом дошкільної освіти і початковою школою та форми здійснення наступності ДНЗ і школи: робота з дітьми, взаємодія з педагогами, співпраця з батьками. 
Семінар-практикум став профілактичним релаксом, під час якого педагоги навчилися більш розуміти сучасних дошкільників.                                               
Відбулась бесіда за круглим столом, де виступила вчитель початкових класів – Галич Валентина Василівна, та розкрила питання нормативного і теоретично-методичного забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти.
Психолог школи Савченко Віталіна Олександрівна, в ігровій формі легко та зрозуміло розібрала основні завдання співпраці ДНЗ і школи на сучасному розвитку освітнього середовища. 
Методист закладу Єременко Ірина Олександрівна підготувала презентації: «Оптимізація роботи дошкільного закладу з родинами в умовах сьогодення»; «Розвиток фізичного виховання в ДНЗ». 
Учасникам семінару довелось і пограти в гру «Цікаві факти з мого життя», під час якої педагоги поринули в дитинство та поділилися своїми дитячими спогадами. Ця вправа дала змогу вихователям більш розкритися та відчути себе комфортно, щоб виконати наступну вправу «Розв’яжи конфлікт»,  під час якої  колеги об’єднувались у групи та розв’язували конфліктні ситуації, розповідали, як діяти в тій чи іншій ситуації та чого не можна робити педагогу в жодному разі. Тетяна Петрівна підвела учасників до висновку і наголосила на важливості правильної побудови діалог із дитиною. 
Разом колеги розглянули кілька виховательських позицій, де кожен мав змогу впізнати себе або своїх знайомих, та зробити висновки. 

Всі учасники семінару отримали задоволення від спілкування та спільної роботи.

Коментарі