Вересневі зустрічі вихователів ЗДО

24 вересня 2019 року на базі комунального дошкільного навчального закладу ясел-садка «Оленка» Чернігівської селищної ради проведено майстер-клас з гофрованого паперу, виконаний в техніці торцювання.
Торцювання - це один з видів паперового конструювання, мистецтво бумагокручения, коли з допомогою палички і маленького квадратика паперу створюються шляхом накручування квадратика на паличку, трубочки-торцовочки. Торцювання буває на пластиліні та на папері. Існує кілька видів торцювання на папері: об'ємне, контурне, багатошарове і площинне. Завідувач закладом Соколова І.П. та вихователь Саєнко М.М. познайомили учасників методичного заходу з технікою площинне торцювання, навчили основним прийомам роботи з гофрованим папером, розповіли про кожну роботу, представлену на виставці, яка стала окрасою методичного кабінету. Експонати виставки підготовлені за участю всього колективу, вихованців та батьків. 

В ході практичної роботи педагоги виготовили квіти із паперу, які взяли із собою на згадку про незабутню зустріч із справжніми майстринями. 

Всім батькам, незалежно від віку дитини, подобається, коли їхня дитина знає багато віршів, швидко їх заучує, довго тримає у пам’яті, уміє красиво їх декламувати. Цьому може допомогти використання ігрових ейдетичних прийомів. Вчитель-логопед опорного навчального виховного закладу Чернігівська зош І-ІІІ ст. ім А.М.Темника Саєнко С.М. зосередила увагу вихователів на тому, що конструювання заняття з використанням елементів ейдетики формує новий підхід до освітніх та виховних технологій, який дозволить кожній дитині комфортно, легко та із задоволенням здобувати нові знання в будь-якому віці.
Отже, освітній процес в умовах закладу дошкільної освіти-це цілісний процес взаємодії дорослих і дітей, який розвивається в часі та в рамках певної системи, носить особистісно-орієнтований характер, як зазначено в методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки України від 02.07.2019 №1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році».

Коментарі