Cемінар-практикум з елементами тренінгу

22 листопада у КДНЗ я/с «Посмішка» Чернігівської селищної ради для вихователів та вчителів початкових класів відбувся семінар–практикум «Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти в рамках впровадження концепції «Нова українська школа».

У заході взяли участь 15 вихователів громади, логопед та вчителі початкових класів Чернігівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. Керівник семінару–практикуму вихователь-методист І.О. Єременко. Семінар проведено з метою ознайомлення педагогів з інноваційними векторами реалізації наступності між ДНЗ та початковою школою; вивчення змісту та структури нових Державних стандартів дошкільної та початкової освіти; обміну досвідом та вироблення системи спільних поглядів на використання принципу наступності у роботі дитячого садка і початкової школи, спрямування зусилля колективів дошкільних закладів і шкіл на взаємодію, пошук ефективних шляхів забезпечення плавного переходу дітей від дошкільного до повноцінного навчального процесу.

Для учасників заходу логопедом Саєнко С.М. проведено консультацію на тему профілактики порушень письма і читання у дітей дошкільного віку, переглянуто практичні приклади інтегрованих занять в середній групі з використанням конструктора ЛЕГО ("Казкова подорож") та старшій групі («Осінь, до побачення» - мовленнєвий розвиток, ознайомлення з природою та малювання). Должикова І.О. (психолог) провела тренінг для вихователів ЗДО та вчителів початкових класів. Мета тренінгу: активізація внутрішньої енергії учасників для створення гарного настрою у групі; розвиток оригінальності та гнучкість мислення, стимулювання творчої уяви та фантазії, згуртування колективу; сприяння розвитку перспектив професійного зростання і розширення сфер ефективних дій у професійній діяльності й поза нею.

Практична частина семінару-практикуму включала наступні питання:
  1. НУШ і дитячий садок: що об'єднує цих два заклади освіти? (Обмін думками) 
  2. Модель випускника дошкільного закладу: 
  • діти, які готові до навчання; 
  • діти, які умовно готові до навчання; 
  • діти, які не готові до навчання. (Робота в малих групах) 
      3. Неготовність дитини до школи: як правильно вчинити батькам. (Вироблення спільного психолого-педагогічного порадника) 

Розглядаючи питання «Інноваційні технології ЛЕГО як засіб інтегрування різних видів діяльності дошкільників в освітній процес» учасникам семінару було запропоновано взяти участь у конструюванні та обіграванні казки «Колобок» з використанням цеглинок ЛЕГО.

Кожен учасник семінару отримав задоволення від спілкування та спільної роботи.

Коментарі