Заговори, щоб я тебе побачив

З метою виявлення талановитих і обдарованих дітей в жанрі ораторського мистецтва; формування риторичної особистості, що має стабільний комунікативний потенціал; виховання підростаючого покоління засобами мистецтва художнього слова; залучення фахівців до творчої співпраці з талановитими дітьми, надання їм професійної допомоги; популяризації конкурсу риторики в системі дошкільної освіти 30 січня 2020 року на базі КДНЗ «Посмішка» Чернігівської селищної ради відбувся ІІ етап районного конкурсу Міжрегіонального фестивалю ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив». В ньому взяли участь вихованці КДНЗ ясла-садка «Посмішка» та КДНЗ ясла-садка «Сонечко» смт Чернігівка, КДНЗ ясла-садка «Посмішка» с. Новополтавка. Значну допомогу у вирішенні організаційних питань проведення конкурсу надала експерт-конкультант, методист МК - Єременко Л.Д. 
До уваги глядачів були представленні конкурсанти та їх наставники: Лабунець Катерина (вихователь Должикова І.О.), Тищенко Варвара (вихователь Середа О.І.) - КДНЗ ясла-садка «Посмішка» Чернігівської селищної ради; Деркач Варвара (Беспала О.Л.) - КДНЗ ясла-садка «Сонечко» Чернігівської селищної ради; Пода Софія (Соболь І.М.) - КДНЗ ясла-садка «Посмішка» с. Новополтавка. Значну допомогу у вирішенні організаційних питань проведення конкурсу надала експерт-конкультант, методист МК -Єременко Л.Д. 
Ведуча заходу Рекун Л.Г. (музичний керівник КДНЗ ясла-садка «Посмішка») представила членів журі у складі: Саєнко С.М. (вчитель – логопед Чернігівської ЗОШ І-ІІІ ст.), Бойко А.О. (вчитель – логопед інклюзивно-ресурсного центру), Саєнко О.М. (завідуюча Просторівським ясла-садком), запросила до слова голову журі Саєнко С.М., яка звернулася до учасників з вітальними словами, побажаннями та настановами. 
Після жеребкування почався етап підготовлених публічних виступів. Блок «Я серед людей» представила Лабунець Катерина з виступом в номінації «Мій найкращий друг». Другою виступила Пода Софія з розповіддю на тему «Що дарує мені радість» (блок «Я і мої емоції»). В блоці «Я та Я» тему «Хочеться і потрібно» розкрила Тищенко Варя. Завершила І етап своїм виступом «Моя шанована родина» (блок «Я і моя сім'я») Деркач Варвара. 
На етапі непідготовлених публічних міні-виступів учасниці конкурсу вправлялися в розкритті понять з теми «Етикетні мовленнєві жанри» - відмова, вдячність, запрошення, вибачення. 
Під час підведення підсумків членами журі, вихованці старшої групи «Малята – козачата» піднімали настрій веселими піснями та танцювальними номерами. 
За результатами виступів журі визначило переможців. Призові місця розподілили наступним чином: ІІІ місце посіла Деркач Варвара, ІІ місце розділили між собою Лабунець Катерина та Пода Софія, перемогу здобула Тищенко Варя. Всі учасниці були нагороджені почесними грамотами відділу освіти, молоді та спорту Чернігівської селищної ради, та подарунками від районної профспілки працівників освіти. Приємно здивували учасників конкурсу подарунки від КДНЗ я/с «Посмішка». 
Методист МК Саєнко Т.А. висловила щиру подяку за гостинність і підтримку в проведенні конкурсу працівникам закладу дошкільної освіти «Посмішка», педагогам та батькам за підготовку конкурсантів, а дітям – за майстерне володіння словом та прийомами ораторського мистецтва.

Коментарі